L’Ajuntament de Vila-rodona remodelarà el pavelló per poder absorbir la demanda d’activitats dirigides

19/09/2019

La iniciativa s’ha anunciat durant la visita que Joan Plana Pons, delegat territorial de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, ha fet al municipi

L’Ajuntament de Vil-rodona vol remodelar les instal·lacions del pavelló esportiu per tal de poder donar resposta a l’augment de la demanda de les activitats dirigides (zumba, body step, pilates), que ara es fan, conjuntament, al mateix espai on tenen lloc les activitats pròpies del gimnàs, que en global té 200 usuaris.

Les instal·lacions, doncs, s’han quedat petites i, ara, el consistori vol habilitar un nou espai per a les activitats dirigides, que es farien al mateix pavelló però en una zona destinada, fins ara, a altres funcions. De moment, ja s’ha procedit a redactar la memòria tècnica i cal pressupostar el projecte. Així ho han explicat l’alcalde, Ramon M. Bricollé, i el regidor d’esports, Daniel Rañé, a Joan Plana Pons, delegat territorial de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física que, avui, ha visitat les instal·lacions esportives del municipi (pavelló, pistes de pàdel i camp de futbol.

Durant la visita també s’han fet les gestions necessàries per a impulsar el nou rocòdrom, una obra que s’executarà com a resultat dels pressupostos participatius.