L'Ajuntament garanteix el subministrament d'aigua

06/04/2020

L'Ajuntament garanteix el subministrament d'aigua

L'Ajuntament de Vila-rodona garanteix l'abastament d'aigua malgrat la situació d'estat d'alarma, que ha coincidit amb el canvi de gestió del servei per part de GIACSA.

-Excepcionalment, s'eliminen les tasques no vitals per al servei, és a dir: lectures, obres etc; i es redueixen les activitats exteriors a les tasques imprescindibles: controls de qualitat, manteniments generals, control de xarxa i urgències.

-El servei d’atenci al públic del servei municipal d’aigua es realitzarà peró́ via telefònica 977 63 80 06 i digital aiguesdevilarodona@giacsa.com

-Al no poder disposar en forma i temps de la informació i donada la situació actual, GIACSA assumirà el cost financer i no facturarà el primer trimestre del present any, realitzant una facturació conjunta dels dos primers trimestres amb lectures reals el mes de Juliol, amb la confiança que estigui superada en aquell moment, l’actual situació.

-Aquesta facturació inclourà les bonificacions del Cànon de l’aigua corresponents en forma, data i quantitat, d’acord amb l’establer al Decret-Llei 8/2020.

Subministrament d'aigua