Els infants de Vila-rodona reben un diploma especial de l'alcaldessa en funcions

27/04/2020

L’alcaldessa en funcions, Marta Alegret, ha atorgat un diploma a tots els nens i nenes del municipi per tenir un comportament excepcional durant el confinament, prendre totes les precaucions necessàries per a eliminar la COVID-19 i per quedar-se a casa amb tota la família per combatre el CORONAVIRUS amb un GRAN SOMRIURE.

El diploma, en pdf, és editable per tal que cada pare o mare pugui introduir el nom del seu fill o filla abans d’imprimir.

L’Ajuntament, a més, fa una crida a que tots els petits herois i petites heroïnes es facin una foto amb el seu diploma i l’enviïn a comunicacio@vila-rodona.altanet.org  per tal de fer un vídeo de tots ells i elles. També podeu publicar les fotos a les xarxes etiquetant l'Ajuntament de Vila-rodona!

No volem, però, que cap infant es quedi sense el seu diploma, perquè se’l mereixen! Si no teniu impressora a casa o no teniu tinta ara mateix i no podeu imprimir-lo, envieu un whatsApp al mòbil de 24 h 608 92 34 71 amb el nom complert de l’infant i una adreça i us el deixarem a la bústia.

Descarrega el diploma aquí