Garantim el subministrament d'aigua connectant un altre pou a la xarxa pública

09/02/2021

Garantim el subministrament d'aigua connectant un altre pou a la xarxa pública

Aquesta setmana, han començat els treballs de connexió del pou ubicat al polígon Les Arenelles amb el dipòsit de Saldo II. Aquesta actuació té per objectiu resoldre els problemes de subministrament d’aigua que es produeixen durant l’estiu, quan un pou privat s’ha de connectar a la xarxa publica per a abastar tota la població.

Les obres, executades per Agrotècnica del Segrià, impliquen una perforació dirigida d’una longitud de 45 metres per a poder travessar el vial d’accés a l’autopista AP2. Es preveu que les tasques s’enllesteixin en un termini de tres setmanes.

Amb aquestes obres, el consistori  doncs, assegura el subministrament durant tot l’any a través d’un pou que fins ara ha estat infrautilitzat, assegura Guillem Güell, regidor de sostenibilitat de l’Ajuntament de Vila-rodona.

Les obres han estat cofinancades per l’Agència Catalana de l’Aigua i l’Ajuntament de Vila-rodona, amb un pressupost global d’123.712,67 euros.