L’Ajuntament col·labora en la recerca de la COVID-19 als hospitals catalans amb un donatiu de 500 euros

15/04/2020

Aquesta acció s’emmarca en la campanya de l’Assemblea Nacional de Catalunya: #1miliódemascaretes

L’Ajuntament de Vila-rodona ha fet efectiva una col·laboració amb els hospitals catalans per a afavorir la recerca i el tractament de la COVID-19. A través de la campanya de l’Assemblea Nacional de Catalunya, que ja impulsat la campanya #1miliódemascaretes, el consistori ha donat 500 euros.

La campanya, també té per objectiu abastir la ciutadania de mascaretes d’ús no sanitari. Les mascaretes són d’un teixit adequat (100% cotó), amb un gruix de 220 grams i un tractament hidròfug.

Menú principal