L’Ajuntament de Vila-rodona adjudica el nou servei de neteja de les dependències municipals

30/09/2019

L’empresa Serveis Arensis SL, de Tarragona, assumirà el servei, que té un cost de 48.756,95 euros anuals

L’Ajuntament de Vila-rodona ha adjudicat el servei de neteja dels equipaments municipals a Serveis Arensis SL, de Tarragona.

L’empresa oferirà el servei per 48.756,98 euros en un contracte de caràcter anual. L’alcalde, Ramon M. Bricollé, expressa que les condicions del nou contracte inclouen modificacions que s’ajusten més a la realitat i a les necessitats municipals “ampliant horaris en certes dependències” per tal que “el servei sigui eficient”.

La licitació del servei ha estat a exposició pública durant quinze dies i al concurs hi havien optat dues empreses més.