L’Ajuntament de Vila-rodona instal·la un parc de barres per a entrenament i fitness a l’aire lliure

26/02/2020

La regidoria de joventut de l’Ajuntament de Vila-rodona contribueix a impulsar la pràctica de l’esport al municipi i la promoció d’hàbits saludables. Per això, ja han començat els treballs per a la instal·lació d’un parc de barres per a fer gimnàstica a l’aire lliure.

El parc de barres estarà instal·lat a la zona esportiva i educacional, al costat del pavelló municipal, i es preveu col·locar diferents elements que permetin l’exercici lliure. Concretament, s’instal·larà una escala sueca, monkey bar i 2 barres de 135cm a diferents alçades; tres barres paral·leles americanes; una barra freestyle de 200 cm a 220 cm d’alçada; dues barres mini paral·leles; un banc d’abdominals inclinat i una barra de flexions doble.

En total, s’aprofitarà una superfície de 215 m2, que estarà correctament senyalada amb un cartell on s’indicaran els accessos principals al parc, de la mateixa manera com també s’incorporaran les instruccions d’ús i advertències als usuaris.

L’actuació compta amb un pressupost de 14.125,46€ i l’accés serà lliure per a totes els veïns i les veïnes. Es preveu que es pugui posar en marxa aquesta mateixa setmana i es farà una exhibició per a inaugurar-lo de manera oficial.