SERVEI D'OCUPACIÓ I EMPRENEDORIA

print pdf
05/07/2018

SERVEI D'OCUPACIÓ I EMPRENEDORIA

Per més informació del servei feu clic a l'imatge.

També podeu trobar informació a:

• www.vallsgenera.cat
  • Les Oficines de l'Ajuntament de Vila-rodona en horari de matí o escribint a ocupacio@vila-rodona.cat. També es donaràn cites per atenció personalitzada.

OFERTES DE LA SETMANA

• Població: VILA-RODONA
  • Descripció: Mosso/a de Magatzem per realitzar tasques de manipulació de productes petits i grans, preparació de comandes i control de qualitat dels productes. Persones candidates entre 25 i 40 anys, amb un mínim de 2 anys d'experiència en tasques similars, amb formació mínima de graduat en ESO/FP/CFGM/CFGS, tenir permís de conduir B i vehicle per arribar al lloc de treball. Imprescindible acreditar grau de discapacitat mínim del 33%. S'ofereix contracte temporal de 3 mesos amb possibilitats de ser indefinit, a jornada completa. Horari de 8 a 17 hores. Salari segons conveni.

Formulari de cerca