Vila-rodona completa el desplegament de fibra òptica als equipaments municipals

28/04/2020

Vila-rodona completa el desplegament de fibra òptica als equipaments municipals

Vila-rodona ja disposa de fibra òptica a tots els equipaments municipals. Aquesta setmana, s’ha enllestit la instal·lació del filament que permet tenir connectats a la xarxa d’internet el pavelló i la llar d’infants, els dos edificis de titularitat municipal on encara no hi havia fibra òptica.

D’aquesta manera, tots els equipaments locals ja disposen d’aquest servei, del qual també s’ha aprofitat per fer un canvi de proveïdor: les oficines de l’Ajuntament, el Lokal Jove, la Biblioteca, la Casa de Cultura i, també, el pavelló i la llar d’infants.

Equip de so a la Biblioteca

Aquesta setmana, també s’ha procedit a la instal·lació del nou equip de so de la Biblioteca, ja que fins ara, es feia servir un altaveu connectat a un USB.

Impressió i repartiment de tasques escolars

Avui, l’Ajuntament també ha imprès i ha repartit les tasques escolars dels alumnes de P3 a 6è per a facilitar l’estudi i les activitats escolars dels infants. En total, se n’han repartit una trentena.